söndag 17 maj 2009

Öland

Jag ska till Öland och tävla i sommar för andra året i rad, det var väldigt skoj sist även om jag torskade i kvarten av klass 2.

Ölandstävlingen gav mig chansen att träffa gamla och nya bekantskaper från pingissverige och snacket på läktaren och efter tävlingen höll klart högre klass än vad jag någonsin åstadkommer i pingishagen (säger inte så mycket jag vet).

Så håll i hatten så ses vi sommar alla ni göteborgare, smålänningar, blekingar, skåningar, östgötar, sörmlänningar och solnaiter.
Personen på bilden kommer vi inte att se på plats och om han är där så är han nog där en vecka för tidigt.

20 kommentarer:

Anonym sa...

Då kanske du kan ta revansch på Gunnar Heagblom från sunnersta vi kommer ha klubbresa dit som vanligt :)

Anonym sa...

max ja ska också dit hur anmäler ja mig till jocke eller mailar ja själv :=) pierre

Anonym sa...

hoppas du får möta mig där i klass 2 på öland för du kommer lossa så hårt HÄLSNINGAR ANONY 14 åring ojoj det visste man ju inte för 54 år sedan

Anonym sa...

Vi ses på strand och i hallen
Svanslös

max sa...

Pierre, ta det via laupa.

max sa...

jag är sjukt orolig för min egen insats så det känns skönt att Heagblom är där så at man har ett mål att uppnå.

Anonym sa...

Rutinen heagblomm är en förebild för hela pingisvärlden! jobbar flera timmar per dag med träning och köra folk och sköta allt som har med pingisen att göra utan att ta ett öre betalt OCH HAR GJORT DET I NÄSTAN 30 ÅR snacka om ledare.och gör varje säsong bra fast skithallarna och skitborden sunnersta spelar på, hyllning till GH xD

Coachen sa...

Mannen på bilden har inget med Bordtennis att göra, han är tydligen ngn slags maskot i Norrtulls Schacksektion.

Anonym sa...

fan va kul det var när Jocke blev utvisad ur hallen för några år sedan hahaha!

Anonym sa...

Hahaha, nej, inte när bilden togs i alla fall, men det var kul!
Har en bild på Mackan från samma tidpunkt när han ligger utslagen i gräset utanför hallen men den tror jag endast är nåt för nattbloggen...

//JÖ

Anonym sa...

GUNNAR HEAGBLOM KAN JU INTE ENS RÖRA PÅ BENA SOM JAG KAN så han har väll inte så mycket att säga om..... hoppas jag får möta dig heaggis i KLASS 2 i öland Hälsningar ANONYM 14 åring som spelar i SUNNERTSA

Anonym sa...

Det var cirka en timma efter att bilden togs...
Mycket dumt ska man göra innan man trillar av pinn....

//JÖ

Anonym sa...

Vem är det på bilden?

Anonym sa...

Åkervalls lillebror?

Anonym sa...

Liknar svanslös.
Öl i handen och stor mage!

Anonym sa...

Borgholm 2001: Pelle Hägglund sov under bar himmel utanför hallen, Donkens brorsa ramla i diket och kom inte upp, Öhman blev utvisad och Sannebring frågade alla 10 gånger hur läget var.

Anonym sa...

Jönsson på bilden?

Anonym sa...

Tror inte norrtull kommer att visa brytbollen på denna blogg ingen bra reklam för spelarna i klubben.

max sa...

Tror inte att en tveksam brytboll spelar någon som helst roll för någon spelare i klubben.

Anonym sa...

Såg inte själv brytbollen, men det är alltid svårt beslut om man ska ta en brytboll eller inte i slutskedet av en boll när den andre har överläge. Enligt regelboken var det rätt att ta den men sportsligt kanske fel. Tycker dock snacket om bollen blivit klart uppförstorad! //JÖ