tisdag 19 maj 2009

Första 10 tv-matcherna

En hemmamatch och en bortamatch för alla lag. Jag är glad att jag slapp sätta ihop detta då det garanterat kommer göra någon sur. Vad tycker ni? Spontant tycker jag själv att det ser rätt bra ut.

Lör 26/9 Falkenbergs BTK Söderhamns UIF

Lör 3/10 Eslövs AI Halmstad BTK

Lör 10/10 BTK Warta BTK Rekord

Lör 17/10 Söderhamns UIF Spårvägens BTK

Lör 24/10 Spårvägens BTK Österlens BTK

Lör 7/11 Österlens BTK BTK Warta

Lör 14/11 BTK Rekord Eslövs AI

Lör 21/11 Halmstad BTK Falkenbergs BTK

Lör 5/12 Mariedals IK Växjö Pingis

Lör 26/12 Växjö Pingis Mariedals IK

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att det blir pingis på annandag jul.

coachadde sa...

tycker också det ser helt ok ut. ingen borde bli sur, kan ju inte ge det optimala till alla klubbar. generellt tycker jag att det är roliga matcher hela vägen.

Anonym sa...

Det enda jag reagerar på är de två sista sändningarna när det blir samma lag som möts

Anonym sa...

Vilken tid på Lördagarna kommer detta att sändas ?

max sa...

Ja, det ser lite märkligt ut när det är samma lag två gånger i rad men samtidigt så får ju publiken en igenkänningsfaktor som är högre när man ser dom så nära inpå varandra.

Inte optimalt men bättre är svårare att fixa rättvist, tror jag.