lördag 16 maj 2009

JSM

Söderlund till kvarten med en setförlust. Kindblad slog JIn och gick med det till åttondelen.

Hagberg till kvarten där han kommer få stryk av Söderlund.

Holmberg till kvartsfinal mot en skräll, oseedade Wirström slog först ut Wall och sedan Franzén.

Georgsson vann över Lindborg och möter Görman i kvarten, jag tror på Görman.

Wemmert vann mycket väntat sina matcher men ställs mot Swan från Spårvägen som överraskande slog ut Hellman.

Söderlund
Holmberg
Görman
Wemmert

Är mina tips till semifinalister.

Återkommer om övriga klasser senare.

6 kommentarer:

Anonym sa...

ojoj dom resultaten visste man ju inte....... bara kanske för 74 år sedan

Anonym sa...

axel lyckades slå tran e väl ingen direkt skräll! axel har tillräcklig hög högsta nivå för o skrälla hela vägen:) pierre

Förra årets ledare sa...

Tycker JSM varit kul än så länge. Några skrällar vilket alltid är uppiggande om man inte står på förlorarsidan. Dagens match på killsidan tyckte jag var Wirström mot Franzén i P14. På tjejsidan tycker jag att Fitzgerald i F14 kan bli en toppspelare. Hön är född 1996!!

Förra årets ledare sa...

Dagens dubbelskräll är väl Håkansson, Skurup/ Johannesson, Rekord som är i semi i P14-dubbeln. de har aldrig spelat ihop och Johannesson kom med på reservplats.

Anonym sa...

Axel e bra men ingen direkt stjärna. Hans högsta nivå kan inte rubba någon av de bättre..

Anonym sa...

Som jag tidigare nämnt så är det jämnt bland 95:orna, och nu är wirström, siu, görman, hellman osv.. deär nu förbi enligt mig