måndag 11 maj 2009

Tyresötävling

I helgen spelades även en tävling i tyresö men då jag inte var på plats och det inte finns några resultat ännu så blir det inget inlägg om den tävlingen annat än att Öhman inte hade en av sina bästa dagar och förlorade mot Mika Hasmats efter att ha slagit honom två gånger i rad i just denna tävling. Dessutom ska tilläggas att Björn Oppenheimer som jag fick stryk av på träningen i torsdags krossade Patric Jönsson.

Källberg vann Elit mot Bennborn men var illa ute mot Jesper Berglund som hade ledningen med 2-1 och några bollar i det fjärde setet. Men som Jesper själv sa:

"Det är då Källberg är som bäst"

9 kommentarer:

Anonym sa...

Håller inte med, Källberg är ganska grenig av sig, med bättre skalle hade han vart en av dom stora i svensk pingis.

Anonym sa...

Om jag inte minns fel så hade Ekdahl i kvartsfinalen 2-1 ledning och 9-8 i fjärde set.

Anonym sa...

själv åkte man i åttondelen mot jesper berglund :( svårt för den killen spelar ingen roll att man leder i skilje med 4-1 man väntar bara att han ska stimma bh o som sagt det kom denna gång med ! sen bröt ja sönder racket skönt att skylla på racket eller gummina när man e kass som ja! bh lönn

sankan sa...

Max, kan du inte försöka få blogg-läsarna att sätta lite tryck på tävlingsarrangörerna att lägga ut resultaten snabbt!

max sa...

Det var ju just det jag gjorde lite subtilt..

sankan sa...

Det var väldigt försynt, gör en rubrik och ryt till lite! Hur svårt kan det va att lägga ut resultaten när allt redan finns i datorn????

Anonym sa...

skriv mer om dataranking max! svenska folket kräver detta!

Anonym sa...

Nu finns resultaten på vår hemsida.
Anledningarna till att jag inte fick ut resultaten tidigare stavas utmatthet och en ny hemsida som jag inte riktigt fått ordning på än:)

/Mika

sankan sa...

Jag vet hur tävlingsarrangörerna sliter och de ska ha all heder för det! Det var absolut inte riktat mot Tyresö - det är generellt att resultaten ofta kommer ut sent, tror inte Tyresö är värre syndare, men jag passade på i den här kommentaren!