måndag 25 maj 2009

Händer det något?

Lite stiltje i pingissverige just nu känns det som.

Mycket silly season just nu men annars känns det rätt stilla för seniorerna, juniorerna har ju läger och tävlingar kvar men för oss andra känns det oerhört, tomt.

Själv så håller jag på att planera lite träningsmatcher för våra div 1 lag då jag tycker att det är något man borde göra mer inom pingisen precis som man gör inom fotbollen. Just nu fyra matcher väldigt preliminärt inbokade matcher och till det tillkommer säkert den sedvanliga dusten med Solna och deras farmarklubb. 6 träningsmatcher alltså.

Hur laddar ni inför säsong? Är era lag klara? Händer det något eller ska ni bara vila er till september innan ni börjar lira igen era lik?

13 kommentarer:

Anonym sa...

Jörgen Persson blev ungersk lagmästare i helgen. Det kanske kan vara något att uppmärksamma.
/Per H

Anonym sa...

Persson hur kunde du förlora mot paul drinkhall.....

Anonym sa...

tycker innerstan borde få några träningsmatcher med max :)

Anonym sa...

innerstan mot östermalm :) kan bli jämnt :)

max sa...

Innerstans lagledare kanske ska ordna det då?

Anonym sa...

skulle inte sveriges klubbar som läser detta, lägga upp datum på läger som de har tänkt att arrangera och vilka datum det rör sig om?!

Anonym sa...

nortull, östermalm och innerstan alla lagen möter varandra, skulle bli en heldag :) najs!!!

Aldvik 52 sa...

Max, glöm inte Veteran-EM!
Porec, Kroatien 15-20 juni, 2500 deltagare och flera hundra på väntelista.
Jag tänkte rapportera och slänga in lite bilder på vältränade grånade storspelare. Vad tror du om det?
Jag kanske kan få till en intervju med någon gammal storspelare också. Jag gillar Kalinic skarpt och han verkar dessutom vara schysst. Ska jag jobba på det?
/Göran (+1 år)

Aldvik 52 sa...

Max, glöm inte Veteran-EM!
Porec, Kroatien 15-20 juni, 2500 deltagare och flera hundra på väntelista.
Jag tänkte rapportera och slänga in lite bilder på vältränade grånade storspelare. Vad tror du om det?
Jag kanske kan få till en intervju med någon gammal storspelare också. Jag gillar Kalinic skarpt och han verkar dessutom vara schysst. Ska jag jobba på det?
/Göran

max sa...

Gör gärna det Göran!

Dif sa...

Kvibille inbjuder till en afterbeach match i Halmstad.

Per Svensson sa...

Göran - vi ses i Porec
Kanske kan även jag bidra med bilder och intervjuer.

Hur är formen för veteranerna i Stockholm?

Aldvik 52 sa...

Vi kör stenhårt!
Åke Huss och jag satsar på medalj i 50-dubbeln.
Säg till om du har vägarna förbi huvudstaden, det vore kul att köra ett pass.
/Göran