tisdag 13 oktober 2009

Halmstad vs Mariedal

Halmstad och Mariedal har sju poäng vardera och om något av lagen kan dra in en 4-1 seger så kan man ta in på topplagen.

Med det nya spelsystemet samt att bägge lagen har fyra möjliga spelare (har Lille-Wang kommit så har ju Halmstad fem) gör att det blir mycket svårt att tippa matchen. Det blir inte lättare av att Mariedal i den förra matchen ställde upp utan sin Japan som jag inte riktigt vet hur bra han är, han slog Rydén men hur är han mot de riktigt vassa?

Halmstad lär ställa upp med Håkansson och Rönneberg men sen har jag faktiskt ingen aning vem de mönstrar som tredje spelare. Mariedal måste spela med sin Japan för annars tror jag att Halmstad kör över boråsarna och för många sådana har man inte råd med om man vill nå slutspel.

En svårtippad match som jag tycker ska bli i alla fall halvintressant att följa. Matchen på lördag däremot den ser jag fram emot en hel del.

18 kommentarer:

Anonym sa...

MAX MAX MAX.... alltid denna max!


Kan inte du skriva vad de olika toppspelarna lirar med för material, jag vill framförallt vet vad jörgen persson lirar med, men kan va av intresse för andra och veta vad tex J-O, PG, Robert S, Timo, Maze, Max Ansbro, Schlager och andra "toppspelare" lirar med för material...

om du har kunskap / vetskap av stomme är även det av intresse!!!

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=PTUnSCgC7ZQ&feature=rec-HM-fresh+div

Anonym sa...

http://www.youtube.com/user/mauno100#p/a/u/1/ZsAhKcxNyO8

välgjord video med en tibble spelare.

max sa...

11.48,

Inom en snar framtid så kommer detta att kunna diskuteras på ett bättre sätt. Men tills dess så kan jag berätta vad Jörgen spelar med för plattor.

JP Sonex

Vad jag lirar med kan jag iofs också bjuda på:
Boost TC Max på fh
Boost TC 2.0 på BH
Nittaku Thomas Von scheele Off- som stomme.

mer en annan gång jag lovar.

max sa...

Du anonym som just skrev ett inlägg som jag inte publicerade är inte helt fel ute och det är därför jag inte publicerar det. :)

Den som lever får se. :)

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=leq3ieu4QEA&feature=fvw

The power of block!

Anonym sa...

till Max;

Misstänkte att han lirar med sonex JP, vilket han även gjorde förut, men är det JP Gold han lirar med nu då det är vattenlim, lr lirar han fortf med samma plattor som innan??!?

B sa...

Jörgen spelar med Sonex JP Gold efter limförbudet ja. Innan detta spelade han med dom vanliga.

Gubbe sa...

Översjö vann över Huang Dawei.
Går från klarhet till klarhet.

Bra gjort Mattias

Magnus Skarbo sa...

Å nu tillnågot helt annat

http://www.youtube.com/watch?v=7KhJGrxpv70

Anonym sa...

sett på stan:) Huang från askim slog Jiang Chang Hong (på träning)

Kinski sa...

Haha, rolig musikvideo Skarbo.

Mottot: Slakta Ullared, bränn ner Ullared är ett fint motto.

Anonym sa...

Huang borde spela i Pingisligan och inte äta kebab...

Anonym sa...

tycker det är ointressant att veta va topspelarna lirar me då alla boostrar å de e stor skillnad på vad man har för gummin om man boostrar eller inte.

Anonym sa...

Huang e demon! stakt av översjö att ta två som etta!

Anonym sa...

Finns ingen effekt i booster som är värd namnet. Inget problem.
Välj mjukare gummin om du vill ha klick och känsla. Tibhar Sinus,Donic Quattro, J-O Silver eller Big slam. Pryde 30 eller mjukaste BOOST.

Anonym sa...

Testa att boosta Butterlys tenergy så får du se skillnad.

Beträffande Mariedals trupp så känns det som att dom har minst en utlänning för mycket. Översjö, Söderlund och en utlänning hade räckt. Dom egna ungdomarna är bra nog.

Anonym sa...

Till anonym 23:14,

Hur kan du säga att det inte gör skillnad att boostra? Har du provat? Varför tror du attt alla spelare i världseliten boostrar? För skojs skull?
Självklart gör booster en stor skillnad!