måndag 5 oktober 2009

Testpersoner sökes

Hej, Emma heter jag och läser sista året på Bosöns Idrottskonsuletlinje.

Jag ska göra mitt examensarbete som handlar om hur man kan använda
och få in mental träning i bordtennisen.

Mitt arbete kommer vara i fler delar, en studiedel och en analys del och så själva
skrivandet. Anledningen till att jag skriver här är att jag behöver 3-4 personer som jag kan göra min studiedel med.

I korta drag kommer man göra en prestationsprofil och sedan utifrån den arbeta med olika
övningar för att förbättra de områden som vi kommer fram till.

Mina kriterier för dig:
* 15-25 år
* elitaktiv som kvalificerar sig till ett SM.

Är du intresserad, maila mig för mer information.

emma.persson@live.com

Mvh
Emma Persson

3 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant tema

Anonym sa...

tråkigtttttttttttt kan hon inte göra en cs tunering och så får alla pingis spelare va med och så får dem skriva om likheterna

Anonym sa...

hong från österlen behöver all psykhjälp han kan få!