fredag 9 oktober 2009

Två tripplar och en singel och kanske mer?

Boll spöar Ryu Seung Min
Maze vinner över Wang jian Jun
Qiu Yike vinner över PG

Odds:
2.18

Jag har dessutom vänt på den sista matchen att alltså PG vinner då ger den trippeln hela 7.28 men jag har bara spelat hälften så mycket för att vinna något på den första trippeln. Sätter jag alltså de andra två så kan jag tokheja på PG men om han förlorar så vinner jag i alla fall lite grann.

Chuang mot Chen Weixing ger 3 gånger såsen vilket kan låta bra men då Chuang är halvdålig mot deff och har klar minusstatistik på Chen så blir det nog tufft, nu tror jag i och för sig inte att de möts då Niederösterreich troligtvis sätter Chen som trea i laget.

På bet365.com kan ni hitta en mängd olika spelobjekt men skynda er för spelstopp är halv sex
idag för flertalet matcher.

21 kommentarer:

Anonym sa...

hur mkt satsa du då? :D

Anonym sa...

tror ryu seung min tar boll faktiskt :)

Anonym sa...

verkar som att bloggen har ändrat åsikt aningens vad gäller spel. för ngt år sen var det alltid " om jag hade spelat " och spela inte för pengar du inte...
faktum är väl att minst 50 % av alla som läser denna blogg icke får spela på varken pingis eller poker överhuvutaget p.g.a deras ålder , eller ??

max sa...

Spelbolagen sköter åldern det lägger jag mig inte i men givetvis ska man inte spela för pengar man inte har råd att förlora.

För mig ger det en extra krydda att spela för småpengar på matcherna, det blir roligare att följa.

Men visst så kanske jag var mer restriktiv förr..

max sa...

Om jag hade spelat :) så hade jag spelat för dubbelt så mycket på den första trippeln.

Anonym sa...

tveksamt om det är särskilt smart att ha med samma match men olika resultat, verkar smartare att bara köra en dubbel på de 2 första isåfall?

Anonym sa...

http://www.sisu-mbk.dk/attached/464750091008319293213907009/Herre%20elite.pdf

Dansk seedning. Hälften seedade.

Anonym sa...

Hej Max!

Tittade in på Skelefteås hemsida och såg vilka som anmält sig till Region top 12 i norra. Det är en dyster läsning att det är så många i HJ17, HJ20, DJ17 och DJ20 som tackat nej. Kan det inte vara något att skriva om. Är detta slutet för TOP 12 tävlingarna?

Anonym sa...

Lika som bärtävling vore på sin plats tycker jag.

Idol-Eddie = Saeed Esbati?

Anonym sa...

Trams! Visst ska Max kunna tipsa om vettiga spel. Sen tror jag att de flesta av bloggens läsare har åldern inne att spela.

Vad jag sen tror om spelen är en annan sak, men Boll kommer inte att klägga och PG ser stark ut för tillfället.

Anonym sa...

hur gick matcherna då?

Magnus Månsson sa...

Hej Max

Här kommer adressen till klippet på matchen Spåret-Falken:
http://www.youtube.com/watch?v=Qr3tKWdXjjE

Jag hittade några bollar mot Äpplet men jag fick leta ordentligt.

Jag vet att det inte är lika bra spel som i CHL men det är den svenska pingisligan i alla fall.

Om du har lust så får du väldigt gärna lägga upp den på bloggen. Det kanske kan insperera andra föreningar att göra något liknande.

Ha det gött
/Magnus Månsson

Anonym sa...

http://www.ystadsallehanda.se/article/20091009/SPORT/710099862/1013/&/Mest-positiva-roster-om-det-nya-pingisupplagget - YA fortsätter att ha den bästa bordtennisbevakningen :)

Anonym sa...

Ett tips Max då jag har jobbat inom betting i flera år...

"Jag har dessutom vänt på den sista matchen att alltså PG vinner då ger den trippeln hela 7.28 men jag har bara spelat hälften så mycket för att vinna något på den första trippeln. Sätter jag alltså de andra två så kan jag tokheja på PG men om han förlorar så vinner jag i alla fall lite grann."

Satsa aldrig på båda utfallen av en match, det ger oss (spelbolagen) en garanterad vinst då vi endast återbetalar ungefär 90-92% på bordtennis. Spela då istället hela summan på endast dom två första singlarna vilket ger mer värde.

För övrigt ett tips angånde dubblar och tripplar, dessa ska egentligen aldrig spelas då en dubbel är en singel där hela vinsten satsat på nästa match (andra matchen i dubbeln)

Det enda en dubbel gör för ditt bet är att den bestämmer hur mycket du kommer satsa på match två istället för att du tar din singel vinst och sedan väljer själv hur mycket du vill satsa på nästa.

Är trött, så beklagar om jag var otydlig med något.

Anonym sa...

hallå max. kan man beta svensk pingis ngnstans idag?

Anonym sa...

jag kan svära på att han sa btk recond på teven nyss..

max sa...

23.11
Boll vann enkelt över RSM med 9,5,7

De andra matcherna spelas imorgon.

max sa...

03.58

Tack för tipsen.

Tror inte på PG och vill egentligen bara spela den trippeln men sen så är det kul om PG vinner och då vill jag kapitaliera lite grann på det är därför medveten om att jag tar bort en del av min vinst.

Brukar nästan alltid spela dubblar och då de riktigt säkra matcherna som jag anser blivit feloddsade och det har gjort gått för mina bettingresultat.

I framtiden kommer vi att kunna diskutera detta mer kan jag lova men det då.

max sa...

Han sa rekond ett par ggr...

max sa...

På bet365.com kan man betta.

Anonym sa...

Tack Magnus för att du laddar upp matcherna. Det uppskattas av oss som inte har möjlighet att se matcherna på plats.