onsdag 21 oktober 2009

Inte OK


En bild säger mer än 1000 ord heter det ju så fint.

15 kommentarer:

Anonym sa...

max, nu när de 4 bäst placerade spelarna i hj 17 kom från pingisgymnasiet i Eslöv kom jag och tänka på att du inte skrivit klart om ditt stopp i Eslöv för någon månad sedan.

max sa...

Jag har skrivit entext som jag inte publicerat ännu. Jag väntar lite på rätt tillfälle att publicera den men det ska inte dröja så länge till.

Kinski sa...

Haha

Härligt excentriska strumpor. ;)

Anonym sa...

vidare till rix top12 och lirade i svarta strumpor....

/norrland

Anonym sa...

Vems strumpor är det? ;) Karin Lundin Hålta vann f15 väst i helgen, 11-0 i kvot trots svarta strumpor hörde jag från en säker källa..

max sa...

Det är ju inte så att man inte kan vinna med svarta strumpor. Men det är ju så att ingen riktigt bra spelare använder sig av svarta strumpor, vi har inte ens hittat en handfull exempel på detta trots att fler än jag kollar efter det.

Kanske skulle utlysa en tävling på detta..?

Magnus Skarbo sa...

SPELAR ENDAST MED SVARTA STRUMPOR...VARVID DIN TES ONEKLIGEN HÅLLER...SO FAR

Anonym sa...

tror Zögge spelade i svarta stiga strumpor tidigare

max sa...

Jo det stämmer att zögge gjorde det precis som Yang Zi gjorde på SOC.. men det är bara två exempel.

Strumpbytare sa...

Finns det verkligen spelare som fortfarande spelar i svarta strumpor?

Kinski sa...

Jag spelar alltid i svarta strumpor.

Ska räkna antalet svartstrumpor på dagens träning.

max sa...

träning är en sak tävling en annan och ärligt talat kinski så avser jag en högre nivå.. :)

Kinski sa...

Hoho

Självfallet vet jag detta Max. Min kommentar var tänkt som ett svar på Strumpbytares inlägg, inget annat.

Jag har letat ivrigt efter svartstrumpor i världseliten, dock har jag bara funnit Stellan bära dessa, inga i nutid alltså. Men jag ger mig inte!

Strumpräkningen på träningen var bara tänkt som en kuriositet.

Robin sa...

vita sportsockor ska de va! =)

Magnus Skarbo sa...

Svarta strumpor är det nya svart...som man säger numer