torsdag 29 oktober 2009

Ossar mest!

Nu är omröstningen snart uppe om vem som ossar mest i Sverige.

Jag har utifrån era nomineringar tagit ut att antal kandidater som jag fått många nomineringal eller som jag känner till ossar mycket. Jag har exkluderat en del spelare då jag inte vet om det är skämt eller inte. Jag har även tagit bort en del unga spelare eller mer lokala förmågor.

Rösta utifrån den ni tycker är den som ossar mest och snälla förstör inte omröstningen får då blir det inga fler.

KÖR!

14 kommentarer:

Anonym sa...

tagit bort yngre spelare säger du . johan hagberg e yngre än flera andra du valt bort men antar att du ville ha stockholmspelare o såna du har koll på.

max sa...

Jag ville inte ta med 11-12 åringar som en del hade nominerat.

Johan vet jag ossar och därför är han med. Som jag skrev så vill jag helst inte ha med folk som blivit nominerade på skämt.

Anonym sa...

ha en lista om sveriges ospotsligaste spelare!

max sa...

Vi har en omröstning uppe nu, rösta iden istället.

Det kommer inte att komma en lista om vem som är osportsligast i sverige.. personangrepp blir då föreliggande.

Anonym sa...

du kan ju ha en lista på sveriges sportligaste spelare istället!!!?

Anonym sa...

seriöst att john nilsson inte leder är sjukt vet alla vem det är?????????????????????????????????????????????????
han e överlägsen i universum :)

Anonym sa...

Förslag: En lista på dom som är
m e s t sportsliga !

BRITISH OPEN !!

Anonym sa...

lista på dom som har mest hyss för sig vare sig innan elr efter match.

Anonym sa...

max jag tycker frågan är lite svår att bedömma. gäller det flest ossningar under en match, högst ossning? häftigast ossning? eller allt tillsammans?

max sa...

Välj själv.

Anonym sa...

Nisse Lundberg ossar inte alls mycket?

Anonym sa...

Att hagberg är med måste va för att max vill at stockholm ska synas och tro dem har nån ossare dem med men han är ju fan tystare än döva personer tycker ja

max sa...

Rösta inte på hagberg om ni inte vill. Jag bryr mig inte om vem som vinner och hade jag velat hade jag bara kunnat ha med stockholmare.

Och för vetskaps skull så är en dövs handikapp hörseln och inte rösten.

Anonym sa...

John Nilsson!!!!!! Han ossar mest i sverige helt klart galen är han:D.