lördag 12 september 2009

EM startar imorgon!

Imorgon så spelar Sverige mot Tjeckien klockan 11.00 för att sedan ta sig an Belgien klockan 17.00

Jag hittar ingen svensk kanal som sänder från EM förrän på tisdag och då på Eurosport. Förhoppningsvis kommer en del att sändas på http://www.ettutv.com/ men jag hittar inget tidsschema för matcherna så det är nog bästa att hålla utkik här på bloggen för mer information.

Ikväll så kommer mina tankar om gruppspelet och motståndarlagen i gruppen och även om övriga motståndare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

skriv om div 1 västra

max sa...

eventuellt men jag vet inte säkert.

Kolla in sidan som hänvisar till och se om det går att ladda ner den där.

Jag vet inte ens om de visar sveriges match.

Anonym sa...

IDAG
11.00 Ger-Fra
14.00 Hun-Pol
17.00 Bel-Swe
20.00 Ger-Tur
enligt ettus hemsida