torsdag 24 september 2009

Ystads Allehanda

Jag har ju länge sagt att Ystads Allehanda är den bästa lokaltidningen gällande bevakning av pingis och att de verkligen bevakar sitt lag med kunniga journalister.

Läs bara dagens artiklar som jag i ett mail fick skickat till mig:

*

from sbtk.hemsidan
tillpingisfan@gmail.com

datum24 september 2009 09.23
ämne
Tips till läsarna

dölj information 09.23 (7 timmar sedan)


Mycket bordtennis (tre sidor elitpingis i tidningen) i pingistidningen Ystads Allehanda. En utmärkt krönika av J Ohlsson som börjar med handboll men som ganska snart glider in på pingis. Kolla:

Här

Även reportage om en viss bloggare:
Här

Om ett par rävar
Här

Om Almström
Här


Kul läsning tycker jag och med visst nöje läste jag kanske framförallt den andra artikeln hehe..

4 kommentarer:

Förra årets ledare sa...

Jo, YA håller stilen. I morgon eller på lördag kommer det om övriga serier med Österlenintresse. Fast då kommer vi att sakna kommentarer från pingisnörden ;)

max sa...

Tyvärr vlir det svårt att kommentera fler serie än div 1, superettan och pingisligan.. det är ju trots allt 50 lag.
:)

max sa...

Förresten så väntar jag på att Wilén hör av sig med en väska med pengar för den fina bilden på mig med stiga-kläder och stiga-bord.

Vi kan säga tio laxar så är det lugnt. ;)

Anonym sa...

Wile´n har lite annat att tänka på först.Aktiv solnastöttare utan drag i forhandgummit,dags för ett nytt?