söndag 20 september 2009

Europa inte hopplöst efter?



Fem och ett halvt år gammal.

15 kommentarer:

Linköpings-veteraner sa...

Vi är skeptiska till att en 5-åring är så pass lång.. Finns det bevis för han ålder??

Anonym sa...

Nnämen shiiit vilken kille:D

Anonym sa...

kommer sluta??!

Anonym sa...

det var inte dligt för att vara 5 år :O:O:O

Anonym sa...

bytt på åren och månaderna så blir det rätt ålder på han:)

Anonym sa...

Absolut det värsta, det värsta jag sett!!! Jag är mållös, är det fejk, är det på riktigt, drömmer jag? J-O 1972 i SL-hallen och nu en till 2009. /mellnäs

Anonym sa...

Inte många svenska 10-åringar som slår honom...

gaboos kusin sa...

konstigt när han boostrat

Anonym sa...

så ser det ut när min grabb och jag tränar....fast han är 18år!! : )

Arne Anka sa...

Vilken fin timing och fina slag; man ser ju att killen redan har uppstudsen under intågande mot stora framgångar!

Imponerande

AA

max sa...

sorry 6 år och fem månader ska det vara.

sankan sa...

Det är på slutet han börjar väsa!
Ni kan följa hans utveckling här:
http://www.tabletennistalk.co.uk/forum/forumdisplay.php?f=34

Anonym sa...

var kommer han ifrån?

Anonym sa...

Killen är från England och hans pappa är en stabil top 100 spelare där. De har kört på ett bra tag och lagt ut videos allt eftersom framstegen kommit.

Kul att Freds framgångar hittat ända hit. Fick just ett mail från hans pappa som undrade över det stora intresset från Sverige, nu vet jag varför =)

max sa...

Med god hjälp av alla läsare så hittar allt hit. :)