onsdag 23 september 2009

Maze vs Boll

För er som inte sett detta.

Om jag måste välja ut en enda poäng för at symbolisera Maze nya backhand så blir det den vid 2.15 även om den vid 2.48 också är mycket fin så är den inte lika talande.

Om jag måste välja ut en enda poäng för at symbolisera Maze nya forehand som är mer aggresiv så blir det den vid 7.29.

Om jag måste välja ut någon poäng för at symbolisera Maze nya stil när han hamnar på distans så blir det den vid 7.42 och 2.22

Om jag måste välja ut några poäng för at symbolisera Maze nya forehand så blir det dom vid
1.05 serve och attack
2.03 bra fotarbete
3.08 hårt tillbakadrag
5.39 retur och attck

Han är så bra nu Maze att det är löjligt..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha.. säkra pengar o beta på Boll eller vad säger du Max?

Anonym sa...

huvuddommarn där har gett mig gult kort -.-

Anonym sa...

Vilken fantastisk match. Måste ha varit underbart att se den live!!

/J