måndag 14 september 2009

Jag har inte glömt

Det kommer att komma ett reportage från min korta vistelse i Eslöv samt mina tankar om Div 1 västra och Östra.

Men just nu är det EM och det tar all uppmärksamhet och tid från mitt pingisskrivande och värre kommer det att bli när jag åker ner till Tyskland på torsdag.

Men så för att stilla era sinnen så vill jag med detta påminna om att jag inte glömt bort vardagen och där de riktiga pingisrötterna är, landslaget är toppen på pyramiden men den byggs nerifrån och då är det som sker på ett bordtennisgymnasium och Sveriges bästa elitklubb spännande och intressant precis som div 1 är då det är den division där många av oss känner igen spelare eller kanske känner spelar och några av oss kanske spelar i. Div 1 sveriges roligaste division.

Jag har inte glömt.

Inga kommentarer: