fredag 25 september 2009

Va fan..

Fick pingistidningen idag och läste då följande:

"Mattias Karlsson lämnar hemstan Karlskrona och Lyckeby för första gången och kan bli ett gott stöd till Jiang Chang Hong. Intressant att se om Mattias skär sätter myror i huvudet på garvade elitspelare".

Vaddå? Tror ÖW att Mattias är deff för att han spelar med kortnabb på forehand, bättre koll kan man väl begära? Vidare ska jag återigen tillägga att det finns en förväxlingsrisk mellan Norrtulls SK och SUIFs farmarklubb, Det var inte SK som åkte ur superettan utan BTK.

En väldig miss med Mattias och hans spelsätt men ett vanligt fel med förväxlingen.

15 kommentarer:

Anonym sa...

svensk pingis i ett nötskal

Anonym sa...

Till ÖW:s försvar så har Mattias ett väldigt bra skär. Han är en mästare på att skära kort på långa servar!

sankan sa...

Det stod samma sak i ett tidigare nummer.

Anonym sa...

Jag tror att i framtiden är det ingen risk att ni förväxlas med Norrtull BTK för de åker nog ur Norrettan också.

Anonym sa...

Verkar så. Truppen till imorgon skrämmer nog ingen.

Anonym sa...

Den som bara letar fel hittar sällan något annat. Även skrivaren av denna blogg gör fel emellanåt. Skillanden är att på nätet kan man rätta till det. I en tryckt text är det svårare.

Magnus Skarbo sa...

Hej

Krya på dig Max. Hörde av Jocke.

Anonym sa...

En helt annan sak:

Har kollat lite på Köpings hemsida, fruktansvärt. Riksintag och en hemsida som inte uppdateras alls.Hr du eller nån annan möjlighet att kolla varför?

max sa...

En sak att skriva fel men att inte veta att Mandel inte är deff är en annan sak.

max sa...

Ja, handen mår inte bra just nu. Tack Skarbo.

Jag kanske får ta och bjuda dig på fest där jag serverar dig hela kvällen som kompensation för min uteblivna insats?

Anonym sa...

Står inget om att han är deff. Man ska inte lägga energi på att reta upp sig på småsaker. Peace and love.

Magnus Skarbo sa...

Deal!

max sa...

Jag lägger energi på småsaker det är lite min grej.. :)

Det står inte i klartext att han är deff men vad avser han annars med den texten?

max sa...

Skarbo,
Boka upp 31/10.

Anonym sa...

Big deal...